-
Kategorie
-
- Interaktywna sala premium CAV
- Interaktywna sala TFH
- Interaktywna sala PL
- Łóżka wodne - Sala doświadczania świata
- Światłowody
- Kolumny, tuby, ściany, stoły, panele
- Podświetlane panele i akcesoria
- Podświetlane kształty
- Podłoga
- Projektory
- Małe lampki, akwaria
- Klepsydry
- Domki/podesty /pufy/podium
- Pozostałe
-
- Zabawki sensoryczne
- Dla najmłodszych
- Zabawki do motoryki dużej
- Zabawki do motoryki małej
- Piłki sensoryczne
- Zabawki drewniane
- Przewlekanie, sznurowanie
- Zabawki pluszowe
- Zabawki magnetyczne
- Układanki, nakładanki
- Muzyka i dźwięk
- Emocje
- Nauka literek, cyferek, kodowanie
- Sortowanie kolorów i kształtów
- Zabawki kreatywne
- Kostki i tablice edukacyjne
- Zabawki do kąpieli
- Klocki, konstruowanie
- Tory, kulodromy, labirynty, przebijanki
- Zabawki tematyczne, kolejki, samochody
- Edushape
-
- Integracja Sensoryczna Książki
- Książki
- Ćwiczenia ogólnorozwojowe
- Ćwiczenia słuchowe
- Zeszyty i Karty Ćwiczeń
- Ćwiczenia matematyczne
- Ćwiczeń Grafomotoryczne
- Ćwiczenia językowe
- Wydawnictwo EMPIS
- Multimedia
- Pomoce dydaktyczne/edukacyjne
- ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne
- Kwartalnik PSTIS
- Biofeedback
-
Wszystkie placówki publiczne, gdzie nabywcą jest Miasto, gmina, powiat itp otrzymują od nas faktury z odroczonym terminem płatności po wysłaniu zamówienia. Po złożeniu zamówienia, niezwłocznie przystępujemy do jego kompletowania.
Gra logopedyczna-powalające przygody
Gwarancja jakości
Metody płatności










Szczegóły produktu
ZAWARTOŚĆ: - 2 scenariusze gry (28,5 x 20 cm).
- 8 korkowych kul (3 cm średnicy) -
12 przeszkód dostosowanych do scenariuszy
ZALECANY WIEK GRACZY: Od 3 do 8 roku życia.
CELE NAUCZANIA:
- Trening intensywności, siły i kierunku dmuchania w celu wypracowania prawidłowych wzorców oddychania. - Wzmocnienie napięcia mięśni narządów mowy, aby poprawić i zapobiec niedokładnej wymowie wyrazów.
OPIS I JAK GRAĆ W GRĘ:
Scenariusze i przeszkody: Istnieją 2 różne scenariusze (przód i tył):
- Dżungla. Przeszkodami są kameleon, papuga i maska Azteków.
- Plaża. Przeszkodami są rekin, palma i pochodnia.
W grę można grać z przeszkodami lub bez nich. Przeszkody pełnią dwie funkcje: po pierwsze ożywiają one grę, utrudniając kuli wejście przez drzwi, gdy kule wpadają na nie, a po drugie mogą pomóc graczowi, zatrzymując kulę, gdy wpadnie ona na przeszkodę w połowie drogi, co pozwala graczowi nabrać więcej powietrza, aby ukończyć trasę.
Gra logopedyczna-powalające przygody





Dostępne opcje i koszt dostawy
Podobne produkty
Gryzak Twist
SENSORYCZNY GRYZAK
Gry logopedyczne
Masażer do twarzy słoń
Flipper logopedyczny magnetyczny
Buźki (karty)
Dmuchane lotto (PRODUKT POWYSTAWOWY)
Dołącz do programu lojalnościowego
Zapisz się do programu
Zapisz się, aby zapoznać się z opisem programu
Zdobądź pierwszy poziom
Osiągnij swój pierwszy poziom i ciesz się swoimi korzyściami
Zbieraj punkty i awansuj
Zbieraj punkty i awansuj na wyższe poziomy
Metody płatności










Copyright © 2024-2025. Empis. All rights reserved.