Reklamacje

Aby zgłosic reklamację napisz do nas po zalogowaniu się na swoje konto wypełniając formularz:

https://empis.pl/wsparcie/reklamacja

W
 przypadku trudności z wypełnieniem formularzu można napisać na nasz mail: reklamacje@empis.pl

Aby wysłać sprzęt w ramach reklamacji klient jest zobowiązany do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego, przez powyższy linki wg poniższych wskazówek, po weryfikacji przesłanych dokumentów/zdjęć klient zostanie poinformowany o decyzji w sprawie reklamacji:

  • Prosimy o podanie w temacie Formularza nr dokumentu zakupu (lub przesłanie zeskanowanej faktury/paragonu) lub nr zamówienia i podanie nazwy produktu
  • Opisanie przyczyny zgłoszenia wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka/uszkodzenie powstało; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz tryb reklamowania ( z tytułu gwarancji lub niezgodność towaru z umową).
  • Załączenia zeskanowanego protokołu szkody wypełnionego przy kurierze jeżeli uszkodzenie powstało podczas transportu (Paczki należy sprawdzać przy kurierze w szczególności gdy zauważą Państwo zewnętrzne uszkodzenia opakowania!)
  • Przesłanie zdjęcia uszkodzenia produktu oraz uszkodzenia opakowania podczas transportu

Przy pozytywnym rozpatrzeniu wstępnej procedury reklamacji zostą Państwo poinstruowani o procedurze ewentualnej odsyłki produktu (nie w każdym przypadku będzie to konieczne). Podstawowe warunki odsyłki towarów:

  1. Sprzęt powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do serwisu. 
  2. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firmą spedycyjną, powstałe uszkodzenia w wyniku nieprawidłowego spakowania nie podlegają reklamacji.
  3. Sprzęt prosimy przesyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu, chyba że serwis wskaże inaczej.
  4. Wysyłkę reklamowanego produktu realizuje firma EMPIS w tym celu należy przesłać na maila wymiary przesyłki i adres odbioru, można skorzystać również z odsyłki przez paczkomat.
  5. Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryje usterki serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty odesłania produktu.
  6. W przypadku stwierdzenia wady produktu wynikającej z winy producenta, produkt zostanie wymieniony na nowy lub naprawiony oraz odesłany do klienta na koszt firmy EMPIS.

Czas przyjęcia sprzętu na naszym magazynie od daty dostarczenia go trwa ok. 3 dni robocze. W zależności od uszkodzenia i wybranego toku reklamacyjnego, reklamacja może potrwać maksymalnie 30 dni roboczych.

W sytuacji gdy uszkodzenie powstało z winy firmy kurierskiej czas wykonania reklamacji może się przedłużyć (firma kurierska daje sobie czas 30 dni na rozpatrzenie reklamacji).

Na podstawie ustawy z 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Empis & Sensum Mobile Sp. z o.o. sp. k. wyraża zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich. Realizacja uprawnień wynikających z wyżej przywołanej ustawy może odbywać za pośrednictwem platformy znajdującym się pod adresem:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

prowadzonej prze Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Menu

Ustawienia

Kliknij, aby zobaczyć więcej produktów.
Nie znaleziono żadnych produktów.

Stwórz darmowe konto, aby zapisywać ulubione produkty.

Zaloguj się