Aby zgłosic reklamację napisz do nas po zalogowaniu się na swoje konto wypełniając formularz:
https://empis.pl/wsparcie/reklamacja
W przypadku trudności z wypełnieniem formularzu można napisać na nasz mail: reklamacje@empis.pl
Aby wysłać sprzęt w ramach reklamacji klient jest zobowiązany do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego, przez powyższy linki wg poniższych wskazówek, po weryfikacji przesłanych dokumentów/zdjęć klient zostanie poinformowany o decyzji w sprawie reklamacji:
- Prosimy o podanie w temacie Formularza nr dokumentu zakupu (lub przesłanie zeskanowanej faktury/paragonu) lub nr zamówienia i podanie nazwy produktu
- Opisanie przyczyny zgłoszenia wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka/uszkodzenie powstało; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz tryb reklamowania ( z tytułu gwarancji lub niezgodność towaru z umową).
- Załączenia zeskanowanego protokołu szkody wypełnionego przy kurierze jeżeli uszkodzenie powstało podczas transportu (Paczki należy sprawdzać przy kurierze w szczególności gdy zauważą Państwo zewnętrzne uszkodzenia opakowania!)
- Przesłanie zdjęcia uszkodzenia produktu oraz uszkodzenia opakowania podczas transportu
Przy pozytywnym rozpatrzeniu wstępnej procedury reklamacji zostą Państwo poinstruowani o procedurze ewentualnej odsyłki produktu (nie w każdym przypadku będzie to konieczne). Podstawowe warunki odsyłki towarów:
- Sprzęt powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do serwisu.
- Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firmą spedycyjną, powstałe uszkodzenia w wyniku nieprawidłowego spakowania nie podlegają reklamacji.
- Sprzęt prosimy przesyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu, chyba że serwis wskaże inaczej.
- Wysyłkę reklamowanego produktu realizuje firma EMPIS w tym celu należy przesłać na maila wymiary przesyłki i adres odbioru, można skorzystać również z odsyłki przez paczkomat.
- Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryje usterki serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty odesłania produktu.
- W przypadku stwierdzenia wady produktu wynikającej z winy producenta, produkt zostanie wymieniony na nowy lub naprawiony oraz odesłany do klienta na koszt firmy EMPIS.
Czas przyjęcia sprzętu na naszym magazynie od daty dostarczenia go trwa ok. 3 dni robocze. W zależności od uszkodzenia i wybranego toku reklamacyjnego, reklamacja może potrwać maksymalnie 30 dni roboczych.
W sytuacji gdy uszkodzenie powstało z winy firmy kurierskiej czas wykonania reklamacji może się przedłużyć (firma kurierska daje sobie czas 30 dni na rozpatrzenie reklamacji).
Na podstawie ustawy z 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Empis & Sensum Mobile Sp. z o.o. sp. k. wyraża zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich. Realizacja uprawnień wynikających z wyżej przywołanej ustawy może odbywać za pośrednictwem platformy znajdującym się pod adresem:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
prowadzonej prze Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.