Zestaw gry Znajdź i połącz zawiera:
- 10 paneli sensorycznych, 5 par, każda para o innym wypełnieniu
- zestaw gumek o różnej długości do łączenia poprawnych odpowiedzi
- ogromny drewniany panel
- 10 ogromnych, dwustronnie zadrukowanych kart wykonanych z bardzo trwałego i elastycznego tworzywa sztucznego
Darmowa dostawa tylko dla produktów nie gabarytowych
Znajdź i połącz (również sensorycznie)
Dla kogo ?
Pomoc dydaktyczna stworzona z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym, by edukacja była atrakcyjna, a przyswajanie nowych umiejętności stało się dobrą zabawą. Pomoc można wykorzystać w pracy terapeutycznej z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, obniżoną koncentracją uwagi, zaburzeniami integracji sensorycznej, trudnościami w zakresie motoryki małej.
Co ćwiczymy ?
Pomoc dydaktyczna usprawnia manipulację, planowanie ruchu, koordynację wzrokowo- ruchową, stymuluje zmysł dotyku.
Do dyspozycji mamy wymienne plansze o zróżnicowanym stopniu trudności i tematyce. Zadaniem dziecka jest połączenie elementów, zgodnie z poleceniem, za pomocą kolorowych gumek. Zadanie można wykonywać w diadzie - jeden gracz posługuje się tylko prawą ręką, drugi tylko lewą, w kolejnym zadaniu następuje zmiana ręki. Dzięki temu dzieci ćwiczą schemat ciała, pracują nad prawidłową komunikacją oraz utrwalają współpracę z zastosowaniem reguły naprzemienności.
Produkt zawiera również element sensoryczny. Oprócz ciekawych zadań na planszach, dziecko ma możliwość łączenia w pary sensoryczne panele, które można wykorzystać na wiele sposobów również poza grą Znajdź i połącz. Dla urozmaicenia gry w naszym sklepie mogą Państwo dokupić panele o innym wypełnieniu niż te dostępne w grze.
Ewelina Ciarka- oligofrenopedagog, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, terapeuta SI, socjolog
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej oraz Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Obecnie pracuje jako nauczyciel w jednej z warszawskich szkół specjalnych prowadząc grupę dzieci z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną, jest superwizorem w przedszkolach integracyjnych. Prowadzi terapie indywidualne dla osób z ASD. Związana z ośrodkami szkoleniowymi dla których prowadzi szkolenia autorskie w zakresie trudnych zachowań osób z ASD, usprawniania komunikacji i wprowadzania komunikacji alternatywnej, zaburzeń integracji sensorycznej oraz terapii.