Darmowa dostawa tylko dla produktów nie gabarytowych
Kto może najszybciej wykonywać obliczenia matematyczne? W tej grze matematycznej wykonanej z drewna celem jest rozwiązanie dziesięciu zadań matematycznych w wielokrotnościach dziesięciu z szybkim dodawaniem i odejmowaniem, gdy kończy się klepsydra. Aby to zrobić, karty równań należy ułożyć przy odpowiednich kafelkach rozwiązań. To cenne pedagogicznie szkolenie matematyczne, które zapewnia dobrą zabawę i działanie! Dzięki 110 różnym zadaniom matematycznym i funkcji samokontroli jest idealny dla przedszkolaków i dzieci w szkole podstawowej. Uniesiona część płytek rozwiązania pasuje do otworów w kartach do gry, zapewniając solidne mocowanie. W tę grę może również grać wiele osób, a na koniec gracze mogą porównać i zobaczyć, kto rozwiązał najwięcej problemów. Początkujący uczniowie mogą również bawić się bez klepsydry, co jest idealne dla przedszkolaków i dzieci w szkole podstawowej, które dopiero zaczynają od dodawania i odejmowania. Aby ułatwić samokontrolę, odwrotne strony kart są oznaczone kolorami za pomocą odpowiedniego rozwiązania. Wszystkie kafelki z liczbami i karty do gry są bezpiecznie przechowywane w drewnianym pudełku z przesuwaną pokrywą, dzięki czemu można je zabrać ze sobą w podróży.
Wiek: 6+