Szkolenie 08-23.11.2025 Kurs kwalifikacyjny II stopnia na Terapeutę Integracji Sensorycznej

Szkolenie II stopnia - Diagnoza i terapia SI ma na celu przygotowanie teoretyczne i praktyczne do pracy metodą integracji sensorycznej.

Podstawą do zakwalifikowania kandydata na szkolenie II stopnia jest ukończenie szkolenia modułu I - Neurobiologiczne podstawy rozwoju.

Zobacz więcej
5 450,00 zł (brutto)
4430.8943 netto
Dostosowywanie produktu
Nie zapomnij zapisać swoich ustawień aby móc dodać do koszyka
  • Maks. 250 znaków
Wysyłka 24h
W magazynie
Numer:
pstis1019
GTIN:
Marka:
Wydaj jeszcze 300,00 zł i otrzymaj darmową dostawę!

Darmowa dostawa tylko dla produktów nie gabarytowych 

Ulubione0
Opis

Kandydaci, którzy nie ukończyli modułu I w PSTIS SI (absolwenci kursów prowadzonych przez inne organizacje lub studiów podyplomowych) mogą zwrócić się o indywidualne rozpatrzenie ich prośby o kwalifikację na szkolenie. W tym celu należy przesłać na adres kursy@pstis.pl zaświadczenie ukończenia kursu lub studiów. Prośby o indywidualne zakwalifikowanie na kurs rozpatrywane są przez Zarząd PSTIS SI.

Szkolenie II stopnia kończy się egzaminem teoretycznym i praktycznym, których pozytywne zdanie jest konieczne do uzyskania certyfikatu terapeuty integracji sensorycznej.

W trakcie szkolenia obowiązuje 100% obecności na zajęciach.

Szkolenie obejmuje praktyczną naukę wykonywania prób testowych oraz obserwacji klinicznej, uczestnik kursu jest zobowiązany do aktywnego uczestniczenia w ćwiczeniach praktycznych.

Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności na temat:

• Twórców teorii integracji sensorycznej.

• Teorii integracji sensorycznej - założenia metodologiczne, definicje.

• Historii i teraźniejszości teorii integracji sensorycznej - przegląd badań w zakresie integracji sensorycznej.

• Głównych założeń integracji sensorycznej.

• Układu nerwowego i systemu sensorycznego.

• Budowy i funkcjonowania układów sensorycznych.

• Wpływu procesów integracji sensorycznej na funkcjonowanie człowieka.

• Zaburzeń w funkcjonowaniu człowieka spowodowanych dysfunkcjami procesów integracji sensorycznej.

• Występowania zaburzeń integracji sensorycznej.

• Kwestionariusza rozwoju sensomotorycznego dziecka.

• Obserwacji klinicznej.

• Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej techniki prowadzenia, komentarz, analiza wyników.

• Inwentarzu percepcji czuciowej- techniki badania.

• Diagnozy i terapii procesów integracji sensorycznej u dzieci autystycznych.

• Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej i główne wskaźniki do terapii dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym.

• Wczesne rozpoznawanie i terapia obronności dotykowej u dzieci i młodzieży.

• Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej u dzieci z trudnościami w uczeniu się (dysleksja, dysgrafia).

• Uwagi o stymulacji sensorycznej niemowląt z grupy ryzyka.

• Diagnozy zaburzeń syndromu modulacji sensorycznej, interpretacja i wskazówki do terapii dzieci z ciężkimi zaburzeniami rozwojowymi.

• Diagnoza syndromu – dyspraksja.

• Zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci z kruchością chromosomu X.

• Obniżony poziom graficzny przyczyny terapia.

• Diagnozy dysfunkcji integracji sensorycznej u dzieci z zaburzeniami werbalno-słuchowymi.

• Deficyty integracji sensorycznej u dzieci z zespołem Downa - wskazówki do terapii.

• Opracowania wyników Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej.

• Budowy programów terapii i techniki terapeutyczne w zaburzeniach integracji sensorycznej związanych z podwrażliwością układu przedsionkowo-proprioceptywnego.

• Terapii deficytu obustronnej koordynacji ruchowej i sekwencyjności; przekraczanie linii środkowej ciała.

• Terapii obronności dotykowej i dyspraksji.

• Warunków do prowadzenia terapii integracji sensorycznej i wymagana dokumentacja.

• Uwagi do analizy wyników obserwacji klinicznej, badań testami i ich opracowania pisemnego.

• Zaleceń dla rodziców dzieci z niepewnością grawitacyjną , obronnością dotykową.

• Jak wyjaśniać rodzicom, nauczycielom, lekarzom integrację sensoryczną i jej zaburzenia.

• Prezentacji konkretnych przypadków.

W ofercie szkolenia kursu kwalifikacyjnego II STOPNIA na Terapeutę Integracji Sensorycznej mamy jeszcze wiele innych tematów bardziej szczegółowych.

PSTIS prowadzi szkolenia na terapeutę SI I i II stopnia, w wymiarze 196 godzin wykładów i ćwiczeń. Ukończenie kursu II stopnia, zakończone egzaminem i uzyskaniem certyfikatu terapeuty SI daje uprawnienia do diagnozowania Polskimi Standaryzowanymi Testami Integracji Sensorycznej i prowadzenia terapii integracji sensorycznej.

Uczestnikami szkolenia mogą być absolwenci szkolenia I stopnia prowadzonego przez PSTIS SI lub studiów podyplomowych z zakresu integracji sensorycznej.

W celu zakwalifikowania na szkolenie należy przesłać na adres kursy@pstis.pl dokument potwierdzający ukończenie studiów magisterskich na kierunku: pedagogika, fizjoterapia, logopedia, psychologia.

W przypadku ukończenia innego kierunku studiów prosimy o bezpośredni kontakt z Koordynatorem szkolenia (zakładka KONTAKT)

Bieżące szkolenia obejmują naukę Polskich Standaryzowanych Testów Integracji Sensorycznej. Do późniejszego posługiwania się nimi wymagane są zestawy pomocy. Pomoce są do kupienia oddzielnie na stronie www.empis.pl i nie są objęte ceną kursu.

Szczegóły produktu
pstis1019
Trusted Shops Reviews
Zapytaj o produkt
You may also like

Menu

Ustawienia

Kliknij, aby zobaczyć więcej produktów.
Nie znaleziono żadnych produktów.

Stwórz darmowe konto, aby zapisywać ulubione produkty.

Zaloguj się