Brak produktów
pch110019
Nowy produkt
Dzieci z wielkim skupieniem i zapałem próbują toczyć metalową kulkę, którą kładzie się na prowadnicy. Dziecko musi tak sterować sznureczkami trzymającymi prowadnicę, aby doprowadzić ją do samej góry i umieścić kulkę w otworze oznaczającym jego wygraną (meta).
Realizacja od 1-7 dni
Gra jest o tyle trudniejsza, iż w planszy znajdują się otwory przez które, źle prowadzona kulka wypada poza planszę i grę trzeba rozpocząć od nowa. Po przejściu pierwszej tablic, przechodzi się do następnej nieco trudniejszej, a na koniec pozostaje najtrudniejsza plansza do przejścia. Aby urozmaicić grę można zaprosić do zabawy drugie dziecko. Wtedy każde z nich trzyma za jeden sznureczek i muszą tak skoordynować swoje ruchy, aby doprowadzić kulkę do miejsca oznaczającego wygraną. Gra we dwoje to bardzo trudna i wymagająca ogromnej zręczności zabawa. Mogą również przeprowadzić małe zawody, gdzie wygrywa ten kto dojdzie do celu najszybciej.
Wartości pedagogiczne:
Rozwija koncentrację uwagi, koordynację wzrokowo-ruchową, percepcję wzrokową, sprawność manualną, umiejętność określenia położenia przedmiotów, wyrabiają orientację przestrzenną, wdrażają do kontroli napięcia mięśniowego, użycia własnej siły i pracy rąk. Ponadto wyrabiają cierpliwość i precyzję.
Zawartość:
Nasza infolinia dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00
Telefon:533337070
Napisz do nas na sklepempis@wp.plDostępne już nowe poprawione i rozszerzone wydanie.