Czas realizacji 1-30 dni
Seria programów multimedialnych kształtujących umiejętności matematyczne w klasach 1-6 oraz wspomagający diagnozę i terapię zaburzeń umiejętności matematycznych, w tym dyskalkulii.
Darmowa dostawa tylko dla produktów nie gabarytowych
Opis programu | Najobszerniejszy program do terapii dyskalkulii o statusie wyrobu medycznego i udowodnionej skuteczności. Opracowany przez polskich i europejskich specjalistów i zgodny z nową podstawą programową. Materiał realizuje jednocześnie zagadnienia z edukacji przyrodniczej. Inteligentna aplikacja w programie pozwala dobrać materiał treningowy wedle umiejętności dziecka. |
Warunki korzystania | · Bezterminowa licencja na 2 urządzenia: 2x komputer. (NOWOŚĆ 2021!) · Program współpracuje z monitorami i tablicami interaktywnymi, program w pełni działający bez dostępu do internetu. · Bezpłatne szkolenie online z obsługi programu, bezpłatne aktualizacje i wsparcie techniczne producenta po zakupie. · Gwarancja 2 lata. |
Zalety programu | Założenia metodyczne Program MatŚwiat TERAPIA PEDAGOGICZNA PRO: · jest zgodny z podstawą programową dla szkoły podstawowej, · skutecznie uczy logicznego myślenia, umiejętności szacowania oraz szybkiego, automatycznego liczenia, · ułatwia zrozumienie zależności matematycznych, pokazuje na konkretnych zjawiskach i codziennych sytuacjach istotę działań matematycznych, które zapisywane są za pomocą symboli, · zawiera testy pomagające określić stopień opanowania określonych umiejętności matematycznych i porównanie ich z wcześniejszymi osiągnięciami dziecka w tym zakresie, · stosuje podejście problemowe, dzięki czemu umożliwia ćwiczenie zagadnień z uczniami w różnym wieku szkolnym, · realizuje jednocześnie zagadnienia z zakresu edukacji przyrodniczej.
Gwarancja jakości · Program opracowany przez polskich i europejskich specjalistów (Malmberg), · program sprawdzony i uznany przez tysiące polskich i europejskich nauczycieli, · program skutecznie wykorzystywany do pracy z dziećmi z trudnościami w uczeniu się matematyki w placówkach ogólnodostępnych i specjalistycznych, · 20 lat doświadczenia w tworzeniu terapeutycznych programów multimedialnych.
Rozwiązania technologiczne · Zaawansowana Aplikacja Nauczyciela z możliwością śledzenia postępów ucznia oraz archiwizacją danych z zajęć, · inteligentna aplikacja – zakres ćwiczeń dobierany przez program na podstawie testu początkowego · drukowanie raportów, pomocy dydaktycznych bezpośrednio z programu, · dostęp jednostanowiskowy, z możliwością instalacji na 3 stanowiskach komputerowych (program bedzie działał na tym komputerze, do którego podłączony jest pendrive) · stałe wsparcie techniczne.
Cele terapeutyczne programu: · doskonalenie umiejętności szacowania, liczenia, czytania znaków matematycznych, rozumienia pojęć związanych z matematyką, · ułatwienie zrozumienia zależności matematycznych na przykładach z życia codziennego, które można wyrazić za pomocą symboli, · wskazywanie postępów, jakich dziecko dokonuje pracując z programem (test początkowy i test końcowy), · systematyczne utrwalanie nowych wiadomości i umiejętności, · rozwijanie zainteresowań dziecka i stymulowanie jego mocnych stron, · stymulowanie i usprawnianie funkcji percepcyjno-motorycznych, · budowanie motywacyjnej, emocjonalnej i społecznej sfery rozwoju dziecka, · mobilizacja do działań mających na celu pokonywanie trudności, · nawiązanie przyjaznych kontaktów w relacji terapeuta – dziecko, · monitorowanie postępów (Aplikacja Nauczyciela). |
W programie | Seria składa się z 5 części, z których każda może zostać przypisana do określonej grupy wiekowej: 1. Działania na liczbach 1-20 2. Działania na liczbach do 100 3. Działania na liczbach do 1000 4. Działania na liczbach wielocyfrowych ułamki dziesiętne 5. Działania na liczbach wielocyfrowych procenty, czas, miary i wagi
Ponad 1300 kart pracy do wydruku. |
Dodatkowa zawartość zestawu | Publikacja drukowana: „MatŚwiat PRO-karty pracy” (NOWOŚĆ 2021!). To zestaw 200 czarno-białych kart pracy do terapii dzieci z trudnościami w uczeniu się matematyki w klasach I–III i IV–VI. Publikacja zawiera obszerny wstęp z charakterystyką najczęściej występujących trudności w uczeniu się matematyki oraz wykaz materiałów poświęconych danej trudności. Karty pracy są podzielone na dwie grupy: klasy I–III i IV–VI, a w ramach klas pogrupowane pod względem prezentowanych zagadnień oraz podzielone na trzy poziomy trudności.
e-Przewodnik metodyczny do pracy z programem.
Dodatkowo ponad 2000 dodatkowych pomocy dydaktycznych w wersji elektronicznej: przesiewowe badanie mowy, multimedialne książki eduSensus, dźwięki, melodie i piosenki eduSensus, karty pracy do wydruku, obrazki i gry eduSensus, aplikacje oraz przewodnik po tych pomocach. |
Aktywna tablica 2021-2024 | Produkt spełnia wymagania rządowego programu Aktywna Tablica 2021-2024, przede wszystkim jako program do terapii: · psychoneurologicznej dla uczniów z zaburzeniami uwagi i koncentracji (w tym: ADHD – Attention Deficit Hyperactivity Disorder, ADD – Attention Deficit Disorder), z niepełnosprawnością intelektualną oraz dla uczniów z zaburzeniami procesów uczenia się, w tym z dysleksją, dyskalkulią · dla uczniów mających problemy w edukacji szkolnej z przyczyn innych niż wymienione powyżej z zaburzeniami wymagającymi terapii logopedycznej lub psychologicznej. |
Zobacz również | Retransmisja webinarium „eduSensus w nauczaniu zdalnym: Nauczanie matematyki na odległość” Ekspert: Aldona Domeradzka - nauczyciel szkoły podstawowej, specjalizuje się w edukacji wczesnoszkolnej i pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Autorka innowacyjnych programów pedagogicznych dla klas 1-3.
Link do nagrania: https://youtu.be/RdbVaarw5fQ?list=PLjfqePg2H7lJlhXqKKs5xYa7v4MHMy5lH
UWAGA! Najlepiej osadzić video bezpośrednio w kodzie źródłowym strony: <iframe width="700" height="394" src="https://www.youtube.com/embed/RdbVaarw5fQ?list=PLjfqePg2H7lJlhXqKKs5xYa7v4MHMy5lH" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>
Retransmisja webinarium „Dlaczego dzieci przestają lubić matematykę?” Ekspert: Anna Natalia Chlebus - matematyk, dyrektor Szkoły Matematyki 2+2 w Trójmieście, trener szkoleń dla oświaty, coach, doktor fizyki morza.
Link do nagrania: https://youtu.be/7dUL6vwHvpU?list=PLjfqePg2H7lJlhXqKKs5xYa7v4MHMy5lH
UWAGA! Najlepiej osadzić video bezpośrednio w kodzie źródłowym strony:
|