WZROK I SŁUCH zmysły wiodące w uczeniu się w aspekcie integracji sensorycznej
Kliknij, aby zobaczyć więcej produktów.
Nie znaleziono żadnych produktów.

WZROK I SŁUCH zmysły wiodące w uczeniu się w aspekcie integracji sensorycznej

38,00 zł (brutto)
Wysyłka 24h
Numer:
HA1879
Opis

Bożenna Odowska-Szlachcic, Beata Mierzejewska

 

WZROK I SŁUCH – zmysły wiodące w uczeniu się w aspekcie integracji sensorycznej

 

Niniejsza książka ma charakter podręcznikowy i jest adresowana do pedagogów specjalnych i specjalistów terapii pedagogicznej, terapeutów SI, psychologów, logopedów, studentów kierunków pedagogicznych oraz rodziców dzieci z trudnościami w uczeniu się. Autorki dokonały przeglądu najnowszych metod diagnostyczno-terapeutycznych, które można z powodzeniem stosować w terapii dzieci z warunkowanymi przez zaburzenia funkcji wzrokowych i słuchowych problemami w czytaniu i pisaniu. Zastosowane podstawy metodologii oparte są m.in. na założeniach teorii integracji sensorycznej.

Szczegóły produktu
HA1879
Opinie
Bez komentarzy

Leave a review

  • Fit:
  • Quality:
Opisz ten produkt, używając prostych i krótkich słów.
Prześlij zdjęcia:
Upuść obrazy tutaj lub kliknij, aby przesłać.
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
22,00 zł (brutto)
Cena za metr liny, prosimy w pozycji ilość wpisać długość liny w metrach, w przypadku długości dziesiętnej prosimy podać dokładną długość liny w komentarzu
Produkty powiązane
Brak produktów

Menu

Ustawienia

Kliknij, aby zobaczyć więcej produktów.
Nie znaleziono żadnych produktów.

Udostępnij

98.8% kupujących poleca tego sprzedawcę
166 2 z ostatnich 12 miesięcy
Średnia z 168 ocen sprzedaży:
  • Zgodność z opisem 4.9
  • Koszt wysyłki 4.8
  • Obsługa kupującego 4.9
  • Polecam, dobry kontakt szybka wysyłka

  • Szybka wysyłka, profesjonalne produkty. Szczerze polecam!

  • Mega pozytyw z mojej strony towar super kontakt znakomity, wysyłka expresowa polecam wszystkim tego allegrowicza.

  • Jako kupujący bardzo polecam Sprzedawcę. Natomiast czy docelowy odbiorca poleci produkt, tego się dowiemy jakiś czas po ząbkowaniu :)) Tymczasem jednak dziękuję i pozdrawiam!