Zasady wysyłki
PROMOCJA - dla zamówień powyżej 300 zł wysyłka jest darmowa. Nie uwzględnia to jednak produktów które są gabarytowe / ciężkie / niekształtne. Również wysyłka zagraniczna nie jest uwzględniona w tej promocji. W przypadku darmowej wysyłki produkty będą dostarczane wybranym przez nas kurierem, chyba że klient wybierze paczkomat.
Zamówienia wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Inpost, Pocztex (paczka wysyłana natychmiast po skompletowaniu zamówienia), oraz do paczkomatów, koszt wysyłki zależny jest od rozmiarów i łącznej wagi zamówionych produktów, aktualny koszt wysyłki jest wyliczany i aktualizowany w koszyku
Zamówienia są dostarczane również przez naszą firmę. (1km/3 zł - odległość liczona w jedna stronę według mapki internetowej, Warszawa - miejsce wskazane przez klienta, w cenę wliczone jest wniesie towaru. Montaż jest płatny osobno, cena montażu jest zależna od zamówionych produktów), ta forma dostawy jest dostępna tylko przy zamówieniach powyżej 1500 zł
Jest również możliwość odbioru osobistego zamówienia mało gabarytowego w naszej placówce:
Sensum Mobile - centrum procesów sensorycznych
ul. Śródziemnomorska 11/19
02-758 Warszawa
Otwarta w godzinach 12-19 od poniedziałku do piątku
W przypadku wysyłki zagranicznej, koszt jest ustalany każdorazowo indywidualnie.
Zamówienia wysyłamy za pobraniem, po przedpłacie na nasze konto lub jeśli klient jest placówką publiczną wraz z fakturą przelewową z płatnością 7-14 dniową.
Przy dokonywaniu przedpłaty, prosimy w przelewie o umieszczenie numeru zamówienia, faktury lub faktury pro forma jeśli otrzymają ją Państwo wcześniej.
Nr konta na jakie należy wpłacać pieniądze:
20 1750 0009 0000 0000 4093 9652
EMPIS & Sensum Mobile sp. z o.o. sp. k.
Śródziemnomorska 11/21
Po dokonaniu przelewu prosimy o przesłanie do nas e-maila potwierdzającego, informującego nas o dokonaniu przelewu na adres e-mail:
Termin realizacji zamówienia wynosi w zależności od stanu magazynowego od 2-30 dni roboczych.
Termin realizacji wyświetlany przy produktach podczas składania zamówienia nie musi być zgodny z rzeczywistym czasem realizacji. Dotyczy to szczególnie okresów, w którym odnotowujemy zwiększoną liczbę zamówień na przykład okres jesieni czy przełom roku. W tych okresach czas realizacji zamówień może być znacznie wydłużony.
Jeśli chcą Państwo uzyskać precyzyjną informację co do czasu realizacji Państwa zamówienia prosimy o kontakt mailowy.
Uwaga ! Prosimy o otwieranie paczek/palet, w obecności kuriera w celu sprawdzenia czy podczas transportu zamawiany towar nie uległ uszkodzeniu.