Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.  

close

Newsletter

Kategorie

 

Aby zgłosic reklamację napisz do nas na adres: reklamacje@empis.pl

Aby wysłać sprzęt w ramach reklamacji klient jest zobowiązany do wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego, które należy wysłać na adres reklamacje@empis.pl wg poniższych wskazówek, po weryfikacji przesłanych dokumentów/zdjęć klient zostanie poinformowany o decyzji w sprawie reklamacji:

 

- Prosimy o podanie w treści maila nr dokumentu zakupu (lub przesłanie zeskanowanej faktury/paragonu) i podanie nazwy produktu 

Opisanie przyczyny zgłoszenia wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka/uszkodzenie powstało; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz tryb reklamowania ( z tytułu gwarancji lub niezgodność towaru z umową).

- Załączenia zeskanowanego protokołu szkody wypełnionego przy kurierze jeżeli uszkodzenie powstało podczas transportu (Paczki należy sprawdzać przy kurierze w szczególności gdy zauważą Państwo zewnętrzne uszkodzenia opakowania!)

Przesłanie zdjęcia uszkodzenia produktu oraz uszkodzenia opakowania podczas transportu

 

Przy pozytywnym rozpatrzeniu wstępnej procedury reklamacji należy odesłać uszkodzony produkt do siedziby firmy EMPIS, każda reklamacja otrzyma numer zgłoszenia reklamacyjnego RMA , który należy umieścić na liście przewozowym paczki. Numer RMA musi być widoczny dla osoby przyjmującej paczkę. Numer RMA jest ważny przez 10 dni:

 

EMPIS

ul Śródziemnomorska 11/21

02-758 Warszawa

Tel. 533 33 70 70


1. Sprzęt powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do serwisu. 

2.
 Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firmą spedycyjną, powstałe uszkodzenia w wyniku nieprawidłowego spakowania nie podlegają reklamacji.


3.
 Sprzęt prosimy przesyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.


4.
 Koszty transportu do siedziby firmy EMPIS uszkodzonego produktu pokrywa nadawca, w innym przypadku sprzęt nie zostanie przyjęty do serwisu i wróci do nadawcy, który będzie zmuszony zapłacić przewoźnikowi za transport w obie strony.


5
. Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryje usterki serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty odesłania produktu

 

6. W przypadku stwierdzenia wady produktu wynikającej z winy producenta, produkt zostanie wymieniony na nowy lub naprawiony oraz odesłany do klienta na koszt firmy EMPIS.

 

Po nadaniu paczki, prosimy o przesłanie, numeru listu przewozowego, na którym wysłany został reklamowany towar.

Prosimy o zastosowanie się do powyższej procedury co pozwoli na szybsze i skuteczne rozwiązanie problemu.

Czas przyjęcia sprzętu na naszym magazynie od daty dostarczenia go trwa ok. 3 dni robocze.

W zależności od uszkodzenia i wybranego toku reklamacyjnego, reklamacja może potrwać maksymalnie 14 dni roboczych.

 

W sytuacji gdy uszkodzenie powstało z winy firmy kurierskiej czas wykonania reklamacji może się przedłużyć do 30 dni roboczych. (firma kurierska daje sobie czas 21 dni na rozpatrzenie reklamacji).

 

Na podstawie ustawy z 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich, Empis & Sensum Mobile Sp. z o.o. wyraża zgodę na pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich. Realizacja uprawnień wynikających z wyżej przywołanej ustawy może odbywać za pośrednictwem platformy znajdującym się pod adresem:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

prowadzonej prze Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.


Skontaktuj się z nami

Nasza infolinia dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-18:00

Telefon:533337070

Napisz do nas na sklepempis@wp.pl

Najczęściej kupowane